WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 20. mai 2016

Derfor elsker jeg

ROSER! 
Den mest sommerlige av alle vekster. Rett og slett den veksten som jeg har flest sorter av. Jeg synes de er fine både alene og sammen med stauder og sommerblomster eller andre busker. De finnes i mange dufter og farger, i alle høyder og bredder. De har ofte torner, men ikke alle stikker du deg på. Og de kan fylle mange funksjoner i en vakker have, alt etter voksestedets behov.  Når rosene blomstrer, da er det sommer! Da er jeg varm i hjertet og hele kroppen! Er det merkelig at jeg elsker dem!?


11 kommentarer:

  1. Underbara rosor och annat gott du bjuder på! Trevlig helg! /Lotta

    SvarSlett
  2. De är riktigt fina, förstår att du älskar dem.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  3. Så vackert, så njutbart! Jag kan känna dofterna när jag ser dina foton. Vem kan inte älska rosor?

    SvarSlett
  4. Ikke merkelig i det hele tatt :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Forstår deg veldig godt jeg også! Nydelige bilder :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Visst är rosor vackra. Vi har dock inte något överflöd av dem i vår trädgård, men de vi har är mycket uppskattade.

    Trevlig helg! /Birgitta

    SvarSlett
  7. Roser er vakre,så mange flotte Roser du har i hagen din.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Rosor är fantastiska. Dina ser väldigt fina ut i sina kombinationer.
    Trevlig helg.
    Anette

    SvarSlett
  9. Ja roser er vakre når de blomstrer. Det er moro når man får til rosene og kjedelig når de fryser tilbake om vintrene. I år har jeg klippet ned veldig mange av rosene mine fordi de hadde frostskader etter vinteren. Kos deg med rosene. mvh Rita

    SvarSlett
  10. Underbara bilder på fantastiskt vackra rosor! Rosa är min favoritfärg.

    SvarSlett
  11. Roser er et must i hagen om sommeren. Jeg leter stadig etter flere steder jeg kan ha roser i min hage. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails