WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

fredag 12. april 2013

Lykke!


 Ja, du og du for en dag, jeg har vært på Hagemessa og fått et møte med danske Helleborus hos Spiren Gartneri! Det overgikk mine villeste forventninger, i utvalg, mengder og hyggelig betjening. Jeg har kjøpt fire forskjellige, og her ser dere to av dem. Inntil i dag har jeg mest sett bilder av disse herlige H. orientalis med sine prikker, streker, sjatteringer og som her fylte blomster. En lykkelig dag sammen med min gode nabo ble det, og slette tid hvor raskt tiden gikk!



11 kommentarer:

  1. Skulle gjerne vært en tur på hagemessa, men rekker det ikke. Skjønner godt at det er lykke :-)

    SvarSlett
  2. Så flott lykke og nydelige bilder.
    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  3. Hvor er det nogle smukke Helleborus, du har fået købt :-) Tak for kigget og god weekend!
    http://benteholst.blogspot.dk/

    SvarSlett
  4. Vilka fina bilder!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  5. Så lekkert! Tenker du har kost deg p messen. Jeg skal en tur på søndag for første gang. Gleder meg som et barn:)

    SvarSlett
  6. Oj oj! Skal på messen i morgen, og håper på å anskaffe en dobbel julerose der! Vil også besøke Garden Living, hvor jeg blant annet har bestilt noen fjonge blåveis og stripete liljekonvaller. Hagelykke, kan man si! Så skal jeg stå på standen til roseforeningen. Gleder meg :-)

    SvarSlett
  7. Tak for de dejlige billeder.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett
  8. Ja, dette er helt klart lykke! Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvarSlett
  9. Vilken lycka, det är nog de vackraste Helleborus jag någonsin sett. Urtjusiga!

    SvarSlett
  10. Det var noen lekre fylte Juleroser, skjønner godt det var en lykke å få dem med hjem.

    Ha en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  11. Så vackert det är på dina bilder. förstår att du är lycklig över det.
    ha en fin helg
    Kram meta

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails