WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

onsdag 10. april 2013

Det er den tiden ...

på året da jeg tar dagens første kaffekopp med på rundtur i haven. Forventningsfull for å se om det er noe nytt idag, eller glede meg over gjensynet med gårsdagens gleder. Frokosten spiste jeg inne, men koppen er fremdeles halvfull. Kaffen skal nytes sammen med havens vekster og blomster. Noen ganger setter jeg koppen fra meg for det er noe jeg må ta et bilde av, noe jeg må børste av hos buksbom'en, eller fjerne et dødt blad. Som regel er det rosekoppen som er med, og når den er på vask er kruset fra Sitronserviset en veldig god vikar, det er bare litt mindre og rommer ikke så mye som rosekoppen!







Uansett hvor jeg går og titter, er kaffekruset med på vandringen i morgentimene i sommerhalvåret. Den er taus tihører til så mange av mine gleder, utrop og bekymringer. Hva skal kruset og jeg få å oppleve i morgen, tro?


5 kommentarer:

  1. Koselig hyllest til kaffekoppen! :) Måtte du få en deilig start på dagene nå framover!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du stoppet og la igjen en kommentar!

      Slett
  2. Koselig rutine med å ta kaffekoppen med ut for å sjekke hagen, mange fine bilder du har tatt.
    Når det blir litt varmere i været får jeg starte å sjekke verandaen om morgene...

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gjør det, og ta med koppen din, er så greit å ha en følgesvenn! Nå om dagen varmer den veldig godt, kaffekoppen.

      Slett
  3. Veldig fin kopp du har! Hos meg starter det gerne med koppen i hånden, men etter en stund er kaffen glemt. Da skal jeg bare gjøre noe mens jeg rusler rundt. Kaffen blir kald, og noen ganger finner jeg ikke koppen igjen heller. Men det er veldig koselig å starte rundturen i hagen med kaffekoppen som selskap.
    Håper du får mange hyggelige morgenturer med kaffekopp i hagen framover.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails