WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

tirsdag 26. mars 2013

God påske!


Blomstringen foregår inne denne påsken, men nå har husbond og datter oppdaget årets første hestehov på årets siste skitur. I dag har vi sittet i solveggen, spadd bort snø og beskåret spirea slik at solstrålene kan varme opp bedet der de første snøklokkene pleier dukke opp. Etter påske vil jeg ha snøklokker! Nå serverer husbonden middag og etterpå skal vi ha et stykke av sitronkaken jeg lagde i ettermiddag. Ønsker mine lesere en deilig høytid med denne vårlige buketten! Happy Easter!


5 kommentarer:

  1. Nydelige blomster. Ja, i dag har det vært herlig i solveggen!

    Ønsker deg også en kjempe fin påske! Klem

    SvarSlett
  2. Flott påskebukett!
    I dag har vi hatt en fantastisk påskedag:) Håper på flere.
    Enig med deg, etter påske vil vi ha snøklokker i hagen!
    Fortsatt god påske.

    SvarSlett
  3. Du verden! Ja, påskeblomstene må visst holdes innendørs i år. Alt er steinhardt, så jeg vet ikke om det er verd å se etter vårtegn ute. Men brått skjer det...

    SvarSlett
  4. Nydelig påskebukett!
    Selv her på vestlandet er det tele i jorda fremdeles. Da får vi glede oss over blomstring inne.
    Ønsker deg en riktig fin påske!

    SvarSlett
  5. Ja, de påskefargen liker jeg! God Påske!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails