WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

onsdag 22. juni 2011

La Vie en Rose - Blooming!


Mystisk vakre Aïcha er på hell nå med første floret. Håper å se henne jevnt og trutt utover sesongen med en og annen blomst!
Her kommer to bilder av Frühlingsduft - store, vakre, velduftende blomster!


Martin Frobisher har startet blomstringen, og jeg vet at han holder det gående helt til høsten!
Great Western er i farta!
 Søte Pink Robusta som vi fikk i gave av M og J i fjor sommer! 
 Dette er noen av dem som blomstrer nå, og snart følger flere etter! :D Jeg holder på ute i hagen så mye jeg kan - planter og flytter og planlegger, OG koser meg! Jeg har lest mange hageblogger også, men har vært dårlig på å kommentere i det siste. Sorry for not commenting your blogs lately - I enjoy reading them though!

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails