WELCOME TO MY GARDEN

A Garden - vivacious and abundant is my dream. My Garden is situated in Norway, close to Oslo.

lørdag 31. januar 2009

Mine hvite blomster ønsker deg god helg!

Begonia hiemalis

Streptocarpus
Orchide

Clivia miniata citrina Jeg tror den tilhører Snowballserien. Det kan absolutt diskuteres om denne er helt hvit. Men i stadiet på fotoet mitt vil jeg si at den er hvit med gult sentrum. cliviaside.

Har du i din levetid sett så mange streptocarpus som her? Til slutt måtte jeg ta med et bilde fra sommerhagen!


GOD HELG! :-)

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte hvite blomster du gar, hvitt er min favorittfarge på denne tiden av året.

    En riktig fin helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Vakre blomster :)
    Jeg har jo for lenge siden forstått at jeg må få kjøpt meg en clivia, de er så flotte :)

    SvarSlett
  3. Ja, hvitt er rent og vakkert. Jeg liker også farger. Clivia er dekorativ hele året med vakkert bladverk, mitt er stort. Nå er denne vel 2 år og har gjenblomstret. Håper at den kommer med store og mange blomster i vår.

    SvarSlett
  4. Så lekkert med hvite blomster, jeg ser at jeg skal ha enda flere hvite blomster ;) selv om jeg har endel i hagen allerede :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails